då var det dags igen

Då var det dags igen då.. dags att återigen göra ett försök med min blogg sida =) Och som elin sa " du som alltid skriver på ap kan ju lika gärna ha en blogg" , lite sanning ligger det visserligen bakom.. men jag blev även inspirerad av våran stört sköna ö-sunds polare Offe =)
Sommaren har mesta dels bestått av fest, sol bad och en jäkla massa jobb! Ibörjan var det Stadsfesten och Gatufesten som hade störst prioritet, två mkt lyckade festivaler med mkt öl och härliga minnen! tack.. efter det rulalde det bara på..... Pdol blev som det blev... hängde med härliga folk, men jobbigt att man itne kkunde röra sig överallt på området... var lite väl mkt tjafs vid den tidpunkten.. men saker och ting har blivit bättre och för ca två veckor sen var jag elin bröderna Wiklund, andré peter , kamo och fredde i Ayia Napa och lapade sol, drack öl ,hängde med rååå härliga folk från ö-sund och Leksand! Nog för att jag fick en liten hjärnskakning ovh var nykter en kväll så hade jag en kanon resa :P :P
I helgen blir det att åka ner till ö-sund och dra en llite reunion ! :D
Jag tror och vet att vi kommer  ha skit skoj som vanligt! =))

Nu ska jag se lite Prison break ! sne ska jag styra upp min blogg lite bättre :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback