Jadå!

Första avsnittet av Idol 2006 är nu avklarat, exakt som föregående år så deltar alltid några riktiga jon!!!! Blir nästa förbannad :) men mest sitter man och skäms över att dom ens tänker tanken att " fan ajg har ändå det som krävs för att bli en popstjärn", nog för att tanken har slagit mig ett antalgånger.. men jag har dock "DET " ;) och vad särskilt Elin kan hålla med om är att jag faktistk KAN sjunga !

Imorron är det staden och shopping som gäller.. idag var jag så äcklig och skabbig att jag inte kände för att prova nå kläder.. men imorron gäller det! pengarna från Skatteåterbäringen går nog åt... skaru med elin ?=)haha!

Annars är jag inte så peppad.. jävligt peppad på helgen... men inte på någonting annat kan jag lova... vill flytta, vill bort från denna stad och träffa nya människor och bara vara....

aja ska sova nu iaf... stick!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback