jobb!

idag har jag elin pelle å peter hängt på stan å shoppat, efter 4 h shopping var det bara jag å pär kvar, båda med lite ångest i maggropen men va fan.. köpt är köpt, vi ska ju ändå köra cam ikväll hahaha!
Nu sitter jag på jobbet och hänger.... har fullt upp som vanligt :P ska snart in i simhallen och va tränare för elit och a-gruppen.. kanske blir att dra några längder själv oxå?  får se om jag ids byta om :D :D

Ikväll blir de tmiddag och kanske bio ... Jag emma och tobbe .. även lill Suz ska med! Jäkligt skoj att hon vill  hänga med.. är nog rätt vettigt med!! tänker på dig gumman..!!

Inte så länge kvar nu tills jag och elinsitte rpå bussen ner till Östersund!! :D :D en och en halv dag bara!

aja kraaaaaam på dä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback