Susanne!!

En underbar eftermiddag och kväll har sorgligt men sant tagit slut....
Att få umgås med Susanne, som för bara en vecka sen fölorat sin pappa, var så jäkla skoj..var som att ingenting hade hänt... var så kul att få se henne lite glad... glad att hon fick koppla bort allt elände.... min lilla SuziQ ...! Hon är verkligen guld värd..!! puss

Imorron väntar en lång eländes dag !! aaaaaaaaaaah! först jobb till fem sen möte med simledarna.. sen träning och packing.. och lite sömn på det.. haha! för på fredag klockan 06.00 beger sig jag och Elin till Östersund :D

Jag är så peppad !=))

Ska lägga mig nu så jag pallar med resten av veckan!

stick

Kommentarer
Postat av: susanne

vilket gulligt inlägg=)jag har aldrig läst det förut,du är så söt mitt lilla geléhjärta!

2011-01-14 @ 22:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback