Bra Ingo

Näst sista dagen på jobbet... börjar egentligen klockan nio, men självklart så lyckades ingrid komma en hel timme för tidigt... blir en lång dag idag... slutar nämnligen klockan 18.

I natt.. som alla andra nätter den här veckan, har jag drömt de mest konstiga drömmar jag någonsin har drömt. Nästan alla drömmar hade kunnat komma från  en riktig såpopera, men med Mig själv som huvudrollsinnehavare och mina kompisar , ex,  familj , och ovännner med biroller och statister.  Fan va det händer grejer alltså... inatt blev jag så gud förbannad på en viss person ville bara strypa kvinnan!!.. Inte konstigt att jag itne var det minsta glad när jag vaknade. Kanske var därför jag glömde bort mig helt  tog en tidigare buss till stan??

Igår blev det klart med jobb iaf. Jag stannar kvar i Skelle ett tag till... igår kändes allt kanon bra ! Men i samma sekund som frågan om pengar , lägenhet och framtid dök upp, kände jag behovet av att komma bort, bli rik och bestämma mig för närkommande år. Men va fan det löser sig.. saker och ting kan ju knappast bli sämre än vad det har varit iaf...... saknar dom gamla goda tiderna..... målet för nästa år är att få tillbaka allt det lyckliga roliga och underbara man kan känna ibland....unvika elände och bara vara glad... visst lät det bra?=)

men va klan.........
Aja.. puss på dig sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback