hej å hå

Igår var det jobb igen.. efter en lång och oerhört varm dag inne i simhallen fick jag äntligen hoppa i bassängen och simma dryga 45 miN! var inte helt fel det inte...! Jag är oerhört peppad på att börja om med simningen,, men vi får se... inte säkert jag får =) Men skoj hade det varit! Helgen i helhet har vairt sisådär, fredagen blev itne alls så grisig som jag hade tänkt mig och lördagen slutade med att jag och erica satt hos bror och såg film, eller för det mest sov vi   Så en mindre lyckad helg kan jag lova.......

I helgen är jag hel ledig men har inte den blekaste vad jag ska göra... kanske passa på attåka till umeå? neeeeeee... orka....

har snart namnsdag igen... 7 dagar kvar....känns som att det var igår...det här året har gått tok för fort... längtar tillbaka till förra året... ingenting har blivit som man velat och ingenting är som det borde....

Idag slutar jag klockan 2 istället för 6 och ser framemot en skön och slapp eftermiddag med mor och Ravelli..... * * * Slut  * * *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback