Obra!!

 I Fredags fick jag och elin ett glatt återseende av våra goa Östersunds grabbar! =) stefan och Offe anlände till skellefteÅ stad vid fyra tiden i fredags, redo för fest och partaj! Fredagen tillbringade vi till och börja med hos anders i hans nya bostad, efter det gick vi ut på Nova! MKt mkt trevligt!!!Nog för att vi hade en kamera från fler fler år tillbaka så kunde vi dokumentera kvällen liiiite grann iaf ! Kvällens höjdpunkt var "efterfesten" då Josef "Offe" Öst hade stora bekymmer med sitt "borttappade" visa kort och dylikt! kvällen och nattens Hatt tilldelades därför Josef =) Jag och elin betedde oss bra denna gång... nog tack vara att att vi lämnade Minton orörd :P
Lördagen började vi på skillda håll, jag hade avslutning med laget och herrarna, så efter mat prisutdelning och lite lek, åkte jag och emma vidare till David som fylllde år =) Där var ungefär halva stan och hela bureå=) En hel del folk må jag säga.. stefan offe å elin var på G även denna kväll och utgångne slutade med att jag tappade bort alla tre.. lekte mest med bror.. sne vet ingen riktigt vad som hände=) Jag åkte iaf hem till Ravelli =)
Det var eg. tänkt att Grabbarna Grus skulle bege sig hemmåt redan igår.. men pga miss i planeringen så stannade dom en hel dag till =) trevligt med lite filmkväll å mys hos andré!!
tack för en jäääättre rolig helg "familjen"!
 VI HADE EN OOOOOOBALL HELG om jag säger så =) Vi ses snart igen dåra!!

KRAM PÅ DÄ!


Kommentarer
Postat av: joseef OFFE

ja man får väl tacka för hatten dårå.. :P
längtar tills ni kommer ner nu! vi satsar lätt på den 10-12!! Weeeeee snart är de dags!

Kraaaamm på Dä ingo

2006-10-18 @ 19:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback