blogg hit å blogg dit

Cause i can breathe again dream again
I'll be on the road again
Like it used to be the other day
Now i feel free again so inocente
Cause someone makes me whole again for sure
I find another you

-----------------------

Efter en lång och stressig dag kan jag äntligen slappna av. Koppla bort allt som har med simskolan, norge och framtiden att göra...Myslåten med Cascada hjälper till en del med..

Imorron är jag ledig från jobbet och ska gå på stan med maaaami! Hoppas hon har på sig spenderbrallorna för här ska handlas =) .. hon vet dock inget än .. men shoppa ska hon , åt mig såklart..hennes favorit flicka!! Kan ju alltid hoppas iaf..fast det blir nog att man får dra visakortet själv, som vanligt ! Gillar dig ändå söta mor =)

jag vaar sämst på att skriva  blogg iaf =) Elin du var faktiskt en hejare må jag säga.. offe var inte helelr så pjåkig=)

aja.. kram på dä!!

Ps.. PB VAR ÄÄÄÄCKLIGT IDAG!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback