Helg igen

Jasi..... egentligen har jag inte någonting vettigt att skriva... som vanligt då... skiter i om någon läser eller ej, struntar i om någon tycker att det är bra eller dåligt.. jag skriver om jag vill... ingen behöver läsa .. inget tvång...
Igår slöt jag ögonen vid halv elva snåret.. just efter idol.... var länge sen jag sov  9 h.... jävligt skönt... fast ändå lite slitsamt.. jag är utvilad med tärd ?.... helgerna känns aldrig vidare skoj längre.... händer aldrig någonting roligt.... men det blirväl vad man gör det till.. och jag ska inte klaga... jag ska försöka göra nått roligt.. å tänkapå någonting trevligt....men som sagt.. jojje kommer nog få helgen att bli trevlig trots allt! =)


Kommentarer
Postat av: Lina "the one and only" Söderberg

Totaly Agree om det med helgerna.. När slutatde allting vara roligt? Håller ännu mera med om att det blir vad man gör det till, men var försvann superkraften till att göra något sjujävla roligt? å varifrån kom all denna tid då man bara kan sitta å knappa runt på internet för att man inte har bättre för sig?
Denna Söndag bestämmer jag att inom en månad ska vi styra upp favorit i repris i höghuset! Fler tjejjer, mera sprit å mest tjejjer i poolen! Vi ses! Pussar /Lina

2006-09-24 @ 18:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback