Jasi!

Fick en mail av Bosse fårn Hoppets Stjärna idag :

Hej tjejerna
hoppas ni alla har det bra för det har jag. Imorgon den 26 åker jag till Rumänien för en veckas arbete där.
nu vill jag fråga er om ni är intresserade av att göra en insats med julklappar till Lettland. I så fall kan ni väl maila mej så vi kan diskutera formerna.
Ha det gott
Bosse


Fan så skoj det skulle vara, då har man verkligen någonting att fokusera på och ha att göra i höst!! Jäkligt peppad må jag säga..... men vi får se=))


Idag bestämde jag mig  att det är dags att ta tag i mitt liv. Det funkar itne att gå runt och vara bitter å sur över saker som man inte kan göra någonting åt.. från och med idag ska jag fixa nytt jobb. lägenhet, komma iform, planera resa och bara uppskatta allt bra man har här i livet! Punkt.. tack för mig =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket bra!!

2006-09-27 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback