Måndag

I fredags kan man säga att det blev för mkt av det goda =) Östersundsgrabbarna bette sig mkt bra, även Leksand... var väl bara vi Skelle tjejer som stod för Hattbärandet=) Elin fick äran att bära tre hattar och jag endast en.. och tur var ävl kanske det =) Erica var nog det mest vettiga av oss alla..hon kunde då bete sig =)
Tack för en kanon helg,, ses snart igen :)

i veckan är det en hel del att stå i... i allafall i jobbväg.. på söndag börjar simskolan om och allt vad det innebär.. blir nästna lite ledsen i ögat när jag tänker på att jag ska sluta jobba här om bara 6 veckor!! galet... va fan ska jag göra :D Emma fixa jobb i OSLO =)

Igår vad jag och Erica på bio.... Säg att du älskar mig! Vad rörd och förbannad jag blev !

Aja ... ska skriva ett simpass till ikväll...

Ikväll ska jag åemma träna kombi...idag är det dags att ta tag i träningen igen jiho :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback