Sömnbrist

Sömnbrist är ett faktum! Efter 4-5 h sömn kan jag inte påstå att jag är vidare pigg, en timme tidigare traskade jag iväg till jobbet , nog för att jag få ta betydligt längre lunch känns det mest bara jobbigt och störanade att jag inte kunde sova längre än till klockan halv sju!! Greta trodde inte att de var sant imorse.. jag var för det första i tid.. och för det andra före henne!! 1 h före henne iofs.... men ändå! Hon trodde att vi hade inbrott=)....... Jag måste börja bete mig! Jobbar enda till klockan fem idag.. sen direkt vidare till ursviken för fotbollsträning, målet för dagen är att lyckas övertala någon att köra dit mig.. =) 
OM jag nu inte somnar till alla förmodan .. jag är inte pigg någonstans... vill bara hem och sova .. sova sova sova ..sova till på lördag, för då är det helg =)

Eländes regn.. jag som ska gå till friskvårds snart... jippi :D aaa va fan så jävla söt ä jag ju inte.. inte så jag hinner regna bort på vägen till friskvårds iaf !!

Nu ska jag jobba vidare så jag slipper va här hela dagen imorrn med!

baj baj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback