mjooora

Nu har väl våren kommit för att stanna? Man kan ju alltid hoppas det! Idag var jag sussi och nova på långprommis! jääkligt nice... lite blåsigt , men det är bara att härda!

Den 16 april fick johanna och johan en liten pojke! Grattis!!=) Kul med bäbisar.. men jag är nog mer ute efter en hund.. har typ hittat en =) Men får se hur jag gör. vore dock huuur ball som helst! Bättre än en liten snorig bäbis.. dom blir ju som sagt stora oxå! haha trotsåldern å allt! men men..

För övrigt så är jag huuur blek som helst nU! vad hände.. ska toksola nästa vecka..även träna i sinne.. må ju vara i god form till personalfesten.. kommer att vara galen tro jag=)
men skoj ska det bli=)) Å elin gumman som ska börja jobba hos oss! Fan så skoj alltså! komme rbli ettbra gäng måste jag säga!

nu e det guitar hero! ahha ska bli bättre än elin!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback