=)

MIn älskade fiiis! Snart kommer du hem ju :P wieho! Då ska jag bete mig och sluta ringa dig på nätterna.. hjärtegull haha!
Förra veckan var som en berg- och dalbana..... .. får hoppas att denna vecka blir bättre.. men det tro jag... helgen kommer iaf bli staine trevlig.. med avskedsfest i medle.. tillsammans med mike och övriga.. lörag har jg två fester. men blir nog att köra på den som är närmast.. jobbar ju som sagt söndag så... men vi är inte där än , vi får se =)

Idag ska jag inte göra ett piss.. har just städat och tänkte nog tvätta lite oxå.. sen e det bara att ladda inför träningen ! =) wiie!
Blir nog mest troligt nått till simpass i veckan oxå.. det var då så jäkla skoj ifredags att jag måste börja göra det mer ofta  =)

aja bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback