Fantastic Four

Som sagt, denna vecka visste vi skulle bli fullspäckad av trevligheter, vilken den verkligen har börjat med.. Igår var jag mamma pappa och andre ute och åt...jätte god math må jag säga.. efter det blev det bio.. jag och mamma hade sedan länge bestämt att vi skulle se Mamma mia..vi har ju trots allt sett musikalen.. pappa hade inget att göra , men han lyckades få med sig andré på Hangkok.. nog för andre hade sett den.. men snäll som han e så hängde han med paapi! 1h40min senare kom samtliga ut ur bion med ett leende på läpparna.. iaf jag och mamma! Vilken kanon film... satt och log hela tiden.. (nästan så att jag sjung med lite, nynnade iaf =) )... nee jag blev nöjd och övriga oxå!
Efter det var det såklart dags för volleyboll. ..liite små kyligt i sanden.. men det var värt det... synd bara att det börjar bli så mörkt på kvällarna.. islutet såg vi nästan ingenting..=/..... Huvudsaken att mitt lag vann iaf.. "Fantastic Four" .. dom oövervinnerliga... hehe..

Idag har jag bara donat på i lägenheten... hann även träna och ta en lunch med elin =) Nu e jag på jobbet och sitter med H och ser lite tv.. imorgon ska vi äta god mat här allihopa! Förutom elin k som e på semester och sussie som e på ridlektion.. men övriga iaf !=) Blir hämtmat från Lilla Kina sen mys här hos Håkke... sen ska jag å helle ut haha.. dom två tappra som jobbar imorgon.. hehe..  det blri nog bra det=) e då peppad iaf!  Får styra fler gånger då alla kan vara med!!

vad som ändå stör mig är att man aldrig får vara riktigt nöjd och glad med tillvaron....Är aningen irriterad.... men samtidigt betydligt lugnare än vad jag trodde.... jag har funderat så mkt dom senaste dagarna.. fram och tillbaka...velat.. bestämt mig men ändrat mig..... jag vet fan inte alls hur jag vill ha det..... det är en svår fråga som är så många frågor i en fråga .,..typ haha ..

jasi.. jag kanske skriver mer sen eller nått...

hoppas iaf de går bra för dig elin på AFRON hahaha nästa vecka gör jag debut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback