I am the Highway!

Är inne på femte veckan på schemat.. vilket innebär ledigvecka för mig... jobbar dock idag.. men det känns som det kvittar! Börja fyra är fan en baggis!
Har haft en hel del att stå i under veckan.. många man ska träffa och säga hej och hejdå till... det är självklart roligt att träffa alla söta vänner som itne bor kvar här längre.. men det är stressigt att hinna med! =) man får offra sig lite, men det är det fan värt!
Fika med Sussi och Ida idag.. myyys! =) Imorgon blir dock viiine .. blir nog kanoners! =) Kan inte fatta att Ida ska åka hem snart...tiden går tok för snabbt.. men snart vännen.. snart är jag din i götet och det kommer bli skoj!! Så hinner vi inte planera in våra liv nu så tar vi det då! =)

snerro jag vill prata med dig! trodde du hade åkt utomlands eftersom du ej har svarat! prutt ringer dig sen må prataaaa!


Förövrigt har jag världens sneaste rygg...helt sprängd kan man oxå säga... det var inte många rätt i den här ryggen... fick en hel del övningar att göra morgon som kväll... måste även dit nästa torsdag på uppföljning..så det går åt rätt håll,,, e dock mer öm nu än vad jag var innan......men samtidigt e jag en helt annan människa när jag vaknar utan att ha värk i hela kroppen och knopppen haha..pratar fan som en 70+... men det var verkligen så jag kände mig för bara en vecka sen! Tasch Martin Burman !

galet galet galet gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback