I N T E O K E J

varför e jag sprängd!! inte okej att åka på styret om man är full som en häst och inte kan ta emot sig!!
Men innan det hade jag  en kanon kväll med mkt skoj! förfesten med gamla klasskamrater och andra trevliga var inte dumt!! =) NI e underbara!
Ute hängde jag såklart med Ida-gumman! Fan så skoj vi  hade!!=) Loveu... Och  nu ska det planeras babe... planeras i sinne.. det ska även sparas.. alla jäkla pengar jag ha!! för vi kommer få en kanon resa =) LÄNGTAR!!!!
Kommer dock sakna min love.. men jag tror inte att det e dum idé! vi kommer bara att längta efter varandra mer =) Älskar dig patchew!

Nu måste jag gå och ringa ida... mye att berätta.. sen så ser jag rätt dåligt på vänster öga..I N T E  O K E J ! ! !


puss på erica och familj som e utomlands! KUL ATT NÅN BLIR BRUN IAF!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback