S P R Ä N G D

Idag har jag inte gjort så mkt förutom att legat och varit sprängd... Har även besökt farbror doktorn.. jag har tydligen en "lårkaka" fast i skallen och det kommer att göra ont några dagar tilll, tur att jag fick lite medicin som jag kan proppa i mig när jag får extra ont och när jag mår så där illa som jag hr gjort nu sen i lördags... synd om dingu!

Synd om Ida oxå.. hon e sjuk men e på jobbet! Det är fan tappert babe! =)

Nog om det! Förövrigt var det nån spinnare som var och spann runt på matfesten och tog kort på folk utan att man visste om mig.. hittade mig och rebban på en bild haha..




aja ska göra mig en smoothie nu! Typ det enda som går käka tack vare att jag slog ut två jävla gaddar!


Kommentarer
Postat av: pidalida

Lillgumn! det är mer synd om dig!! på rikt, stackars litn. Du får börja ta hand om dig mera =) Vi hörs imorgon plommonmoset. Pöx

2008-08-26 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback