snart Höst!!

tjoooohoooo!!

Först mys i bure med familjen och Novak.. han är underbar!! =) efter det blev det snabbt upp till stan för att sitta hos elin och vänta på att embla skulle dyka upp! Klockan 23.00 dök vår söta vän upp.. bättre sent än aldrig ?=) Satt och pratade och bara var i några timmar sen blev det hemgång.. det är alltid skoj när klanen samlas och snackar gamla och nya minnen ! =)) ni e bäst !
Blev dock peppad på oslo igen. vad klan ska jag ta mig till!!
Har redan kommit in i min höstdepression.. eller nå+.. det suger hååååårt.... måste ta tag i mitt liv på riktigt...
men först fest imorgon tillsammans med mike osv.. ! Längtar...,!! Lördag kommer oxå bli trevlig. men sen har vi söndag.. skitsöndag.... pallar inte jobba DYGN!!

ida e snart hemma wiee! det blir oxå skoj!! längtar efter dig!

puss snerro som snart får sola och bada.. ME HATE

Kommentarer
Postat av: erro

no you love:) kollade vädret där idag å de ligger mellan 26-31 grader endast.,... hmm vad säger man..haha

2008-08-15 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback