"victoria drottningen? "

Vilken helg jag har haft! Grillat tillsammans med  andre peter nina, adam och mange i medle på fredan... efter det åkte jag andre och adam till medlelogen! Micke hade som sagt styrt upp storfest !! Ett trevligt gäng som bjöd på mkt skoj ! =)
Den "magiskatjugan" var en lek som var igång enda till klockan blev 00.00... den som hade tjugan då fick då "belöningen"... en tillbringare fylld med en skvätt alkohol från alla som var på festen.. hahah fruktansvärt ball.. vad som var extra roligt var att  Micke var den som fick priset! =) haha

Igår vad jag rätt sliten .... blev tyvärr ingen kräftskiva i byske,.,, men jag var iaf förbi elit som hade tjejfest/kalas! =) Alltid kul att bara vara tjejer,.. det sker dock för sällan! Vin lekar och snacks var det som gällde.. jag drack dock inget.. men hade skoj ändå !=)Att få träffa ida-gumman var inte helt fel heller!!  Vid tiotiden då alla kommit igång ordentligt begav jag mig hemåt.. mys med patchew och sen en rätt tidig kväll,,, jobbar ju idag.. och andré oxå faktiskt.. ! =)

20.5 h kvar tills ajg får sluta jobba... sen jobbar jag bara onsdag .. sen e jag ledig resten av veckan  ! =) Niiiiice!!

å min söta ida... "victoria drottningen?" det var typ bland det ballaste igår.. haha vi förstod iaf vem du menade!!

Jag vill hitta mig ett extra jobb... på en affär typ? har drömt om carlings nu två nätter.. kanske e meningen att jag ska jobba där haha

aja ska skriav mer sen.. å lägga upp kort på pixbox! wiieeho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback