viiine

vilken kväll igår då haha.. Kåffein med ida elin elin lindy anna maria jojje ..myyyye soft va! =)
Tog ett glas vin, som blev tre för jag och ida iaf.. haha.. jag är typ bakis idag.. inte okej mohahaha.. men det är ida oxå ,så det gör det hela lite lättare! Snart är det lunch på matfesten. ska bli muuuums!

Ikväll blir det Arn och mys på bion!!! =) Jag längtar! Pallar nämnlingen inte att dricka vin tre dagar i rad.. haha så jag laddar inför imorgon istället hehe...det ska blii så trevligt!

Igår hade jag emma suz och frida reunion ! =)Det var länge sen sist, men det kändes som "igår" ! Blir tjejfest på lörag.. frida ska vara med och kanske eddan haha =) blir kiiingen!


pussss påmin lilla söta gubbe! plus sneeeeeeeeeeeerrtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback