work

skönt med en lugn kväll.. det behövs.. det e bara elände ändå så det e väl lika bra antar jag..


Ett stort grattis till emma och jojje iaf=) Hoppas ni får en jätte bra födelsedag! Med mkt fest å skoj..!! Hade gjort allt för att att få fira med er.. sämst att man måste jobba bara..och att ni befinner er på två olika håll i världen! saknar er iaf! ni e bäst!! puss*
Grattis även till Lucky och Erro som firar ett år! Hoppas ni får en underbar kväll! Väntar ivrigt på sms från dig snerro,... vill veta vad överraskningen var!!

imorgon ska jag vara hundvakt iaf.. ! =) Min älskade Novak och jag ska ha en mys dag.. =)) längtar!! Vill lägga mig och sova nu på dirren och vakna imorgon så jag får åka och hämta honom!=) längtar!

Nästa veckan blir en fullspäckad vecka! Bio och mat på måndag.. jobb tisdag.. mat och öl? (visst helle?=)) på onsdag hos H.. torsdag är det jobb.. sen fredag så vet jag ej.. lördag blire ferre igen och söndag nått annat haah låter sm en bra vecka vA?=) sen lite träning på det... har träningsvärk idag så jag håller på att dö.. men det är skönt. man känner att man lever!!

skriver mer sen... ska göra lite annat vettigt...jobbar ju faktiskt idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback