erro var ääääru

vi hade verkligen världens roligaste julfest.. underbart!
bosse var kingen påväg hem...
jag vet att jag e tr'åkig som väljer stan på juldan..men jag måste ge det en chans,.,, middag på fredag=)
Elin fick sig ej ut ikväll.. SÅ tråkig,,,massa bajs.. dock skoj att träffa elin och maja :P kom ih¨g nu maja.. i januariar blire PARTJ ME jobbet OSV

aja...em grej jag inte kan släppa  är en gren en goood vän sa till mig..." ja han har ju som valt sida..." gaaaaaaaaaaaaah gaaaaaaaaaah gaaaaaaaaaaaaah . jag vet ORKA bry sig iofs.. ofta jag häger med människan.. men fan ändå,,, det e som bara hur man tänker å beter sig?? hahah ¨så töntigt!


aja nattens stora PÖSs går till elit,,, som jag träffade EN gång ikväll.. även min bästa underbarsrte bror,, elin h å elin s e å världa en puss..största pussen går till Jojje!

och nej..åter nej.. det e fortfarande inte okej att skriva blogg i fylllam--TÖNT


Kommentarer
Postat av: erro

jag är ju hemma i soffan förstår du väl:) men om 3 dagar är jag hemma i kåge!!:)

2008-12-22 @ 14:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback