ett två tre, på det fjärde ska det ske..

4 inlägg på en dag.-.. fan inte okej.. men med tanke på hur dagen sett ut så har jag varit så illa tvungen! =)
Eftersom min tisdag, dan före dopparedan, började redan kl 05.30 imorse så har hela dagen blivit framflyttad ungefär 3 timmar... när klockan var  halv nio trodde jag att den var  halv tolv.. när klockan var  halv tolv kändes det som att klockan var halv tre  osv osv....när jag kom på jobbet tre trodde jag att det var dags för middag ,,men tji fick ja

Ikväll är det uppesittarkväll som gäller... jag tillbringar den tillsammans med H och Sunes Jul... vi sitter och ser alla avsnitt nu! det är fan helt sjukt roligt....=) Rudolf till Karin "Älskling... i år tar jag knäcken".. moahahha alla vet vi ju hur det gick.. inge vidare...

Nordic* ringde mig för ett tag sen.. ska snart prata lite mera=) var fan flera veckor sen...!  miss u. men snart äru hemma snuttan,,,
det är detta jag gillar med julen.. alla söta gummor och gubbar kommer hemt ill skell..!

Me like

Nordic* = Emma Embla Bomben Löfbom





"min" söta Novak tillsamasn med sin Jul-Helge... vilken nostalgitripp jag å han hade oss i bure under fredagskvällen,... ibland är det nästan att jag längtar tillbaka......vad skoj vi hade på den tiden! =) då alla var bosatta i bure.. då det alltid var häng antingen i gropen eller på sinusgatan.. å alla dessa satans hockeymatcher vi såg, medan vi frös fötterna å huvudet av oss...... Det var tider det =)

Puss  på er som var där ! =)

HEY YA



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback