I didn´t hit you..

Imorgon e det bara en månad kvar tills jag fyller 23 år... tills jag blir gammal... huvva.. hemska tanke :P
Ne det blir skojigt =) Januari månad kommer bli en bra månad.. men den kommer garanterat gå fort som bara den..

Nu har jag äntligen bestämt mig.. julklappen till patchew kommer bli kanon... någonting han verkligen vill ha... det blev lite dyrare än vad jag hade tänkt .. jag har egentligen inte ens råd.. men vad gör man inte för karln.... jag måste ju muta honom lite, så han e kvar när jag kommer hem från resan ! =)

Idolmys hos Elin och Mange ikväll.. det blir niiiice! och vad morgondagen har att komma med får vi se då  =)

pusspuss på andrejh

----------------------------------------------------
I didn´t hit you
 
I simple high-fived your face!

mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback