jävla elektronik

jag har inte kunnat sova sedan kl 05.30.... jag kollade klockan på andrés mobil å vips låg min "#¤%&/()=)(/&%¤#¤ till mobil på golvet, återigen i tusen bitar.. ådenna gång mår den inte bra.... fan fan fan vad jg blir less elektronik som inte pallar nått!!! hur kan den gå sönder av ett sånt töntigt fall" jag blir så arg... kul att måste punga ut med massa pengar till en jävla skit mobil som ändå aldrig håller! dagens mobiler tål ju ingenting! tacka vet jag 5210:an... den kunde man då fan lita på !
Så nu sitter jag här utan mobil... hittade en gammal mobil i vårt "allt-i-allo"skåp-.-. men inte har jag någon laddare inte.. needa.. den är hos H om jag inte minns fel! Vad fan sker.. dan före doppare dan.. det känns som ett jävla skämt!!
Så nu måste jag äta en torr äcklig gröt.. utan mjölk..efter det hade jag lovat emma å sola.. och jag måste ju dit halv tio eftersom jag inte kan ringa å säga att jag itne dyker upp.. efter det måste jag GÅ till F*TT Elgiganten å höra om det ens e värt att lämna in på lagning.. sen måste jag hem igen.. å direkt till jobbet.. å inte nog med det.. vi ska på MAXI idag oxå.....!! Ett stort lycka till och pepp på mig.. det kan jag behöva..

Hoppas ni får en bättre dag än mig...


Kommentarer
Postat av: idus

Nu är de jul här i vårt hus, tjolallaaa.

Allting ordnar sig babe.

Mobiler var bättre förr, men vi är bättre nuu :-)

2008-12-24 @ 09:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback