Skumt

jo tack ,nå var det som jag trodde... mitt bett har blivit skumt.. måste ha blivit efter vurpan med cykeln ! hehe... tjoppsan....skulle tydligen få någon remiss till någon tandregleringstjosan kanske det var? minns inte vad det hette.. men det var då inte nu utom om ett bra tag....... jag var även tvungen komma tillbaka i januari för att fixa till min "fejk" tand som tappat en liten flisa..den må ju bli lite snyggare....... het ingo.. het

jag hade världens konstigaste dröm inatt.... jag hade för det första börjat om och simma. och för det andra befann vi oss utomlands på tävling.. att jag även var med i landslaget var ju rätt coolt ...... vi hade dock två "läger" i truppen.. en Skelleftesimtrupp och en Umeå......vi som har brukat vara så goda vänner genom åren, trots att vi varit värsta konkurenter, så hade vi iaf gaddat ihop oss nu gentemot EN stackars simmare... hon fick varken sitta med oss eller umeå.. sköna att mobba..? =) sen minns jag intes å mkt med... bara det att jag hann simma ett lopp, men det spårade i sinne.. och just innan jag vaknade så handlade drömmen om någonting HELT annat... I lost myself again... drömmar är allt bra knäppa ibland...

Jävligt skumt att jag, bara för 5 minuter sen, kände att jag var tvungen att kräkas.....jag kände hur magen vände ut-och in på sig och jag var påväg mot toan.... ....men.... men  sen gick det bara över??
vad e det som sker!!
Kan ha berott på att jag heeetsspelade patiensduell tillsammans med erro medan jag åt mat.... ingen vidare bra kombination





Vill ha lördag nu!! Kommer freddan hem oxå? 

tack för mig, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback