snurrig

aldrig får man vara riktigt nöjd...
all denna hysteri om juldan gör mig näst intill gaaalen!!  Orka välja.... jag vill självklart vara med patchew och alla dom... för jag åker snart å jag vill ta vara på all tid som är kvar.... sen har vi "alla andra"... som snackar om att dra sig till metropolen, Bureå.... orka välja......
Hade nästan varit lika bra att jobba så jag sluppit välja.....

trodde att vissa saker skule bli bättre nu när allt är som de ska ....njaaa.....

tycker att erica och lukas ska flytta upp till norr

hhaah givet jojja! jag fixar det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är klart du ska ut i bure,d et kommer bli asball.. eller förkröka i bure å sen om du tycker det är tråkigt dra upp te scthaaan... :) fast iofs du kasnke behöver förköpa en biljett te stan?? jag röstar på att du ska vara i bure, du kan vara me Patche pa nyårs ;).. yalah habibi ;).. pusss

2008-12-09 @ 17:31:44
Postat av: jojje

ooops glömde säga att det är jag som skrev inlägget men de kanske du ahde fattat ändå :).. en Vecka kvar tills jag kommer hem!! PUSSS

2008-12-09 @ 17:32:40
Postat av: erro

gumman du kan vara med oss då, för vi kommer hem ju=) så kan vi ha en mysig parkväll:)

2008-12-09 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback