tjooho!

min rosa söta fina underbara mobil... varför tål du ingenting? under ett samtal med min söta ida , föll den bara ur min hand å rätt ner i golvet...gick i tusen bitar... jag har lappat ihop den.. nu är det bara sjväla skalet som glappat lite.. någon som är duktig p åatt fixa sånt?

aja.. idag jag har iaf fixat klart alla julklappar... vi köpte en julklapp till håkon oxå! det blev kanon=)
skönt att allt är klart så här innan julen!! Nu kan  man aäntligen andas ut å börja njuta av denna underbara julhelg!

Helgen som var blev så lyckad! =) En härlig stämning å ett gött sällskap=) tack till alla er som var här !=) snart ska det läggas upp kort mohaha..

neeeee nu måste jag slå in alla julklappar! Jobb och uppesittarkväll med Håkon imorgon... vi ska se Sunes Jul! =)

PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback