Jul

Julen närmare sig med stormsteg!! Julsakerna är inte rikigt på plats.. men efter helgen så kommer vi ha Julfint sm bara den =) Snön ligger fortfarande kvar på marken och vi får hoppas att det inte blir en "favorit" i repris som förra året, alltså ingen snö på julafton.. det är fan ingen höjdare...
 Jag är nästan klart med alla klappar, jag har iaf funderat ut vad jag ska köpa... men hur kan det komma sig att det är svårast at hitta på någoting vettigt att köpa till karln man älskar och bor sammen med?

Under dessa två veckor som återstår innan julafton kommer en hel del roliga saker att hända... vi ska Lussa på jobbet:P... även en liten julfest, det kommer att bli julfest här hemma oxå... sen har vi juldan.... fick just en trevlig inbjudan till en förfest! Låter hur trevligt som helst! kan bli kan bli =))

idag har vi som sagt sista skoldagen ... hoooper på bra betyg.. men det tror jag att vi får :P

Annars så börjar jag bli lite småånervös inför resan.....mindre än 2 månader kvar och jag vet fortfarande inte om patchew kommer och möter oss eller inte...=(  jag vill verkligen det...


men va klan sker på nyår egentligen?

Kommentarer
Postat av: johanna

det var en fågel som viskade i mitt öra att det är duuuu som styyyyr nyårs iår ;).. vad vänligt av det att strukturera upp hela nyårs ;);)... pussss

2008-12-05 @ 21:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback