Lyckodag?

Physalis, mandariner, jobb och AA.. Ja så har min måndagskväll sett ut =)   JAg har äntligen fått bort lördagen den 20, så nu vankas partaj!! =)

Innan jobbet hann jag med en skön sovmorron, lite tvätt å sen en härlig lunch med ida å jojjeF! =) Kaninte fatta att du snart ska komma hem på riktigt! sen e du bara "min" i 3,5 månad:P

Från att inte ha nån idé till en hel hög med bra och roliga julklappar att ge till andré, så har jag nu problemet att jag inte kan välja VAD jag ska ge honon.. hrm... hade jag haft råd hade du fått allt =) Men det går ju inte! Kanske måste köpa mig en trisslott imorgon och hoppaspå storvinsten! För då skulle jag kunna bjuda dig på malaysiaresan och allt det andra jag skulle vilja ge dig! =)
Vi får hålla tummarna... för vem vet , imorgon kanske det är min lyckodag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback