isterband och kaviar

skellhellfuckingj*vlaskitstad!

Ber om ursäkt för kommande felstavande  ord och gramatikfel i texten nedan! Klockan e halv fyra å jag har druckit lite öl haha
Efter en underbar kväll i bureå med god mat.. trevligt sällskap så skulle ingo hem till stan.. Ida och Broder e i staden.. så självklart blev det krogen för att träffa en eller båda ... det blev ida å många andra på balzac... För det första e jag frisk nu..king mådde kabbe imorse.. men inge feber längre å halsen mår bra.. så att.. men nog om det.. balzac sög som vanligt .. jag fick  mig dock en rejäl tankeställare.... jag kom verkligen fram till en hel del saker... jag kan itne vara kvar i skellhell så mkt längre till.. om det inte var för jobbet å kärleken hade jag bott någon annanstans för länge länge sen...

Vad skellhell har att erbjuda är inte mkt... ett sugande uteliv.. alla personer i denna lilla stad känner för det första allt å alla... vet allt om varandra... har legat me varenda en...haha osv... alla tränar på samma gym... aldrig något nytt ansikte någonstans..
Jag e så fruktansvärt less denna stad.. vet knappt hur jag ska orka  med sommaren och tiden innan.. sommaren brukar dock vara en lättare tid.. semester.. sol/bad/skoj... men va fan.. jag kommer bara toklängta till höst... för då e det fan dags att ta tag i livet å göra något vettigt.. antignen studera.. långt här ifrån.. eller...flytta å jobba! trivs dock som handen i hasken hos H å alla härliga arbetskollegor! Men va klan.. jag må göra något.. jag är såååååå instängd i denna lilla stad.. som inte har något vettigt att erbjuda.. inte nu iaf.. sorry elin för att jag e peppad på skell!!=)

aja... annars så vet jag itne vad jag ska tycka om att vi e som vi e hahah,,,, jag kan ju säga om du så mkt som skulle kröka ett hårstrå på någon som jag bryr mig mer om än dig så skulle du få smaka som aldrig förr haha.. (JAG ))TA INGEN SKIT!!=))

just nu lyssnar jag på missy higgins -where I stood...mkt bra låt..
kanske dock e dags att stänga ögonlocken... soffan som gäller ida goxå=).. sjuk igår.. onykter idag=)) vill ej störa babe!=) han må ju få sin skönhetsömn... ska drömma om thailand, utlandet, bad å sol.. om allt annat än skelletown..

en stor kram å puss till alla er fina underbar vänner som vet att ni betyder mkt för mig... ..

Jag vill så mkt mer .. god natt!

isterband och kvaiar är bland det äckligaste jag vet...:P

Kommentarer
Postat av: elin

ingrid, du och jag behöver ett snack serru!

2008-02-03 @ 09:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback