lööördag

Dag- eftermiddag- natt hos Håkke idag! Har gått bara fint... lite för mkt snooker bara... menmen.. tog med mig datorn.. så jag å den är bänkade i sängen å ser lite serier=) Ingen e ute på msn heller..alla bara festar å festar! man må ju bete sig =)

Imorgon e det som sagt dags.. ska träffa elin å träna lite fussball .. haha jag kommer inte att orka! H tyckte att jag skulle ta det lugnt så jag inte bröt nå ben haha å det e ju iofs sant !

Jag har käka mängder med godis å annat onyttigt nu två dagar.. el fan ändå sen i onsdags då vi hade knytis! haha va fan... å nu har jag även tre varningar på friskvårds.. så det går inte boka nå pass vilket suger =) ska komma lite mer i form dessa två veckor som e kvar tills vi åker=) ska trots allt i en jävla bikini! haha.. men det må ju va..

Nästa helg ska jag leka med suz... blir lite alkohol å skoj =)
 
Vad jag inte ser fram emot e just "det".. att det kan hända vilken dag som helst... blir nog att dra upp det på tal imorgon igen! palla säger jag bara..


ida e saknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback