Erica 23 år!

Jag är sprängd...! Helt jävla sprängd i både hals, öron och ögonen! Jag har typ aldrig haft så här ont i halsen.. fy fan för det! Orka säger jag bara.... Palla vara sjuk när man ska ha trerätters på lördag och åka till thailand om bara någon vecka.. men kanske lika bra att  göra bort förkyldningen nu istället för sen!

Erica-gumman fyller 23 år idag !=) Gratttis sötaste sötaste vän! Helt galet att vi börjar bli så här gamla.. men men...
finns itne så mkt att göra åt det !=)

Är fan tapper som befinner mig på jobbet idag... men det e ju som att vara hemma.. NÄSTAN iaf...

aja bajbaj

Kommentarer
Postat av: karin

åh din blogg är i gång =D

Postat av: ingu

jajjekurt=))

2008-01-31 @ 19:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback