fredaaag

Fredag

För det första e jag typ förkyld! jag som just hade kommit igång på riktigt!!
För det andra så hade jag världens roligaste onsdag och torsdag i veckan...Embla kom hem och förgyllde två av mina januaridagar!! Hemskt skoj..! =)
För det tredje så fortsätter roligheter enda fram till söndag! stan med jojje idag! Shopping! FINFINA lönen..så något måste man ju unna sig.. Lördag blir det fest...! Ingen vet var ännu.. får la se imorgon! Och söndag blir det mys och kanske någon god mat om man är motaglig för mat .. får se hur hårt man går ut på lördag :)

Om en månad är vi i thailand!! Ruggit nice!

Kommentarer
Postat av: eliiiiinS

Haha får se nu om jag får den här kommentaren att funka, brukar aldrig gå för mig :P Bra att du styrt upp bloggen och lägg ej ner nu denna gång TACK! vi hörs snuttis!

2008-01-27 @ 12:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback