Ingo och blogg?

Vad fan hände? Att ingo skulle ha en gammal blogg som ligger å skräpar och bara väntar på att bli använd igen  Haha!

Har icket varit en aktiv bloggare under året som gått...har haft så mkt annat vettigt för mig! =)
En hel sommar och höst har gått, ett nytt år har inskrivit sig, ett nytt jobb har jag skaffat mig.. å mkt mer...
 2008 vilket år det ska bli! Under januari å februari blir det att jobba i sinne.. å ladda för att bli brun inne.. eller rättare sagt THAILAND!
En hel månad ska vi bara glassa runt.. lapa sol.. dyka.. hänga med micke=), ta en öl å  bara ha en jävligt bra semester!! löst värre!

Några tråkiga saker som har skett är att Ida-vännen drar söder ut.. Göteborg åker hon till! Blir hemskt trist utan tjoppa...=( Men får snart hälsa på flickstackarn!
Elin flyttar till uppsala för plugg å johanna blir fransyska igen!! Blir mkt resande detta år! Men det e en av de få saker jag är riktigt riktigt bra PÅ ! =))

På söndag fyller jag 22. det BÄSTA och enda med att fylla 22 är att jag får gå in på statt...haha..ja...


jamen sii... haaaaaaare typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback