Sjuklingen

Idag har ingo med familj läänsat hela jävla apoteket! Nu ska Ingrid bli frisk!
Till halsen köpte jag bisolvon, bra skit tydligen, till min sexiga ögoninflammation fick jag en gul och härlig ögonsalva.. ej så hett..   sen så laddar  jag även upp med houngsvatten, treo och även nå andra piller mot halsen! Jävligt bra skit !Nu måste jag väl ändå bli frisk?
 
Idag har jag Elin och Maja varit på Waynes och fikat! Mye trevligt!
=) Å imorgon blire middag på Calles.. kanske något vinglas .. sen hem å sova för att ladda upp för lördagen!! som sagt ska jag å söta jojje laga trerätters =)

Jag har även köpt en ryggsäck idag! Tack vare världens bästa expedit fick jag ett mye bra pris =) Den kommer passa utmärkt i Thailand... å till kommande resor och äventyr ! =)

Något jag må köpa e bikini! men ja antar at det lär gå köpa där.. hade varit roligt med en ny.. snygg sådan=)
har typ hittat på nelly... dock skit storlekar!!

aja ska ta nå mer piller=)

Kommentarer
Postat av: karin

Vi ses på calles ikväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback