buure

Vilken start på veckan då=) Kanonväder plus en heldag med härliga "klassbrudar" plus tobbe (emil och peter), kubb, EN ÖL, god mat och roliga spel=) Kanon kväll alltså!
Idag befinner jag mig i bure.. vi sov ju nämnligen här i natt.. så idag umgås jag med mor och far.. solar lite.. sen har jag även kört bil!! Måste ju passa på när man e hemma.. inte varje dag man får köra en vettig bil, eller bil överhuvudtaget! =)
Ikväll blir det suringar och sen vill jag spela volleyboll? kaaaaaaaaaaaansche!...

Fick höra en tråkig sak idag... Belin slutar hos oss... sämst faktiskt.. men jag förstår... men det var kul så länge det varade!! En pärla som vän och arbetskamrat! puss*

nee nu ska jag ut och gå med far! =) Hurtgubbe haha...

pusspuss på ida som snart ehamma igen. å sorry att jag e segast på att boka.. men det får bli lite senare i sommar/höst... även DU SNEEEEEEEEEERRO,,, kul tjej som drar till utlandet två helger som jag kunde komma! blir senare da!! pussa lucky!

nu e det jprommis som sagt sen jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback