"din lus kvalster bekymrade lusling"

Hur ska jag då summera denna helg......eller dessa dagar som passerat utan att jag nämnt en av dom..
onsdag blev jag och elin iaf bjudna till bureå på  middag.. Embla stod som värdinna för kvällen och lyckades mkt bra med maten... efterrätten... och allt godis plus filmen! =) en kanon kväll med klanen.. tasch!! =)

Torsdag var första dagen av tre på stadsfesten, för min del iaf. Vi började med en härlig förfest hos Lucky, vi gick ut rätt sent.. men vi hann ändå med en hel del... tappade givetvis bort både embla, maja, andre och övriga direkt vi kom in på området.. tur att jag träffade min gullegris Ida!.. Vi hade en kanon kväll! =) Blev mkt bilddagboken .. men det får man ta... tack du =)

Fredag , tja vad ska man säga om fredag.. haha blev lika dragen som dagen innan.. vi hade fest här på getberget.. sprutade bara folk.. haha helt galet.. men skoj hade vi!! =) fredagen var min och idas kväll IGEN!.. det var dags att ta fram dom där rååå hääärliga brillorna från glitter.. haha dom var stormfula...men jävligt coola trots allt... jag tror att dom flesta under hela jäkla fredagskvällen/natten.. fick prova dom åtminstonde EN gång.. haha.. det slutade med att vi tappade bort dom.. eller att någon gick iväg med dom.. ingen vet.. men skoj var det... Europe blev et såklart... elingumman och jag var längst kvar av alla vi stod med.. träffade offe tillslut.. rockade lite lätt med han.. efter carrie fick det var nog.. eller om vi såg nån till låt... aa vette fan.. vi träffade pertan en snabbis.. även han fick låna brillorna.. klooockrena! Kvällen var så kort så strax efter det blev det mathj.. å sen hemgång... jag jobbade lördag vilket var heeemskt segt.. men tur att jag mådde bra till klockan tre.. föär då hade jag och H kommit tillbaka från stan och jag fick viiiilla... var dock jäävligt tungt att börja om på lördagen... vaaaar heemskt trött.-. typ som lukas haha... men efter en snabb drink och lite annat så var tröskeln överstigen och jag var på g igen=) haha.-.- mysig förfeerre hos adam.. sen blev det tidigt utgång och allt vad det innebar.. fick se mkt av krutov.. wallmans med elin och sara.. mkt öl .. mkt math.. men blev nästan lite less utav att vara ute så länge=) men det var skoj =) kallt när man skulle hem men det må ju vara=))
tack till Belin oxå.. du e king !=)

tjaa.. igår hade vi även tjejdag/kväll... blev först bad och sånt i majas stuga.. sen math och sånt hos embla i bureå.. kanon! blev sent.. kom hem tidigt imorse-- men nu e jag snart pigg igen.. och ska till jobbet.. tur att h ska ut och gå idag!! kanon väder jueee=)

snart snart snart... snart har jag semester.. då ska jag njuta!!

tack för i helgen då alla sköna människor som  jag träffade under helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback