Dylan på svenska!

Vilken dag va! trodde verkligen inte att det skulle sluta med jobb.. men det må ju va!! Man må ju tänka på tjopppa oxå!
Får iaf vara ledig på fredag.. så det blir semester liite längre =) Hur bra känns inte det då?=)
Igår var det volleyboll igen, 4 timmar .. gaaaaalet.... men så jävla skoj!!! vi ägde=)

haha jag finner inga ord.. jag är road.. skönt att det är som jag tror? eller?=) 

Imorgon ska jag våldgästa hos elin och mange.. kl 10.00 är det dags=) bara att stiga upp haha.. ! :P Bli då frisk kvinna...! För på måndag är du min hela dagen.. blire mys i falkan ! =)

jag orkar verkligen inte lägga energi på dig! och det ska jag inte heller... vet egentlinge inte varför.. det är nått bara.. nått som inte gillas!  Så geeee dig bara... gåååå bara! =)

Jag e världens gladaste tjej va ! =)
puss på embla som är världens fan av "DYLAN PÅ SVENSKA" HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback