ejo!

haha vilken vecka som sagt=)
skriver som vanligt i fyllan.. hah vad sker!!
hatar när folk bara somnar sådär EFFTER DET DÄR hahah orka orka orka orka somna nhuu jag e pigg iaf efer alltig fest å allt.. fick världen ballaste mms ida igår=) vad hände gumman=)) vem var karln du skciade på bild`=) ring mig imorgon förstår att du jobbar nu så vi hörs sen va=)) har mkt att berätta eller?=) haha mjo,
 tack iaf för en kväll som inte var meningen med fest.. ballen sög iaf.. ALDRIG MEEEEEEEEEEEEEEEEEER. fyy! men annars så=)pussen går til snertan som ej var med.. och  anna plus lisa som var king=)) haha liove u andré..


hshs btw så gilllar jag ej pär som vann i kluns... jag vinner nästa... annars får du bjuda =) puss

Kommentarer
Postat av: slida

HAHAHAHA omg, de var ball! ska lägga ut bilder så du får se vad bilden föreställde sen!

btw babe, jag har ENDEL ja vi må prata om! Pöx

2008-07-20 @ 22:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback