kyssssss(ERICAHÅNGEL)

erica-hågel jue=)) tänk gumman=))

jag har just kommit hem från byske=) En hemsk trevlig kväll.. men lite snack och så...men det må ju vara...
det e okej!!! e hemma nu iaf..jag drar mig från att lägga mig---- orka väcka!!!

jag e glad.. och på nått sätt ledsen.. ingen vet... full och dum.. men ingen vet! INGEN VEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!
puss på mamma som jobbar och svarar när jaf gåpr hem ensam! osh sussie som vääägrar svara när det e " cp" nummer=)-.,,puss även till metroploen, eva.jeppe, micke och söta erro..även cp elin som ej scvara när man rinfer i fyllarn=)))KYSS

Kommentarer
Postat av: erro

haha du var ingen onykter när du skrev väl gumman??

puss

2008-07-11 @ 15:53:03
Postat av: slida

HAHHA FYLLEINGOO!!!! hhaa, du må berätta om kvällen sen.. du skicka ett hemskt förstående sms! Ha ha! flåt att jaheller inte ville svara :p

hörs sen babe.. PÖX

2008-07-11 @ 19:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback