loooove

jag e aldrig onykter när jag skriver0)) ellre?=)hahah.. har just kommit hem fråm brllop..... man mp ju få skriva en rad eller två eller?=)
det har varit unerbart!! jag älskar bröllop! mam blir så kär och glad att jag inte kan fatta varför man inte alltid e glad och kär.. altid e det nått... jag förstår torsdag..d et spårdae.. men de okej "OKEJ E DET VERKLIGEN"
men ikväll och idag.. det hra varit underbart.. jag älskar sånt-'...villoxå gifta mig...... linnea e dock givén om två veckor=)) hahha klart=)) tur att jag eledig=))) jag har iaf haft em undeerbar kväll och dag=)med underbar människor och ett underbart bröllop i överlag=))) jag e kär och jonas..hahah borren plus trappan e king=)) ses på statt haha pussen e eran!!älakar andre och e glad över att jar har världen underbarste  eva eraland linnea och wahlberg=))) PS max och sofia var snyggast ikväll?===))))

Kommentarer
Postat av: slida

är det du som en är fis i rymden?!

vi må snacka nuu genast va!har boka resa hemm aossåå för du va så seg!

Btw, sluta vara så love:D Hahaha. Fylleingo! ma förstår rätt mkt av dina sms :D love you endå! Pöx

2008-07-13 @ 23:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback