siii claro

har just kommit in från en prommis tillsammans med mike! härligt att få prata om helgen och även att få röra på sig lite=)
Jag är så djuriskt trött alltså,.kunde inte sova igår.. ida har smittat mig med nå "kanintesova" sjukdom haha! TA TILLBAKA!
imorgon åker embla hem till oslo igen.. fy klan vad trist... måå typ ta och dricka viiine ikväll.. eller? Grillat först.. men sen kommer jag typ förbi er...
Om exakt en vecka går jag på semster-... om  jag nu får bort fredagspasset.. det blir klan underbart.. bröllop på lördagen... blir supernice!=) Bröllop är så underbara.. man blir såå kääär när man är på en sån tillställning!! puss på tjopppe! =))

nee vad klan.. jag måste ta och göra nått vettigt idag..typ tvätta eller städa.. men det e så trist när man inte är motiverad... mååå ta en powernap.. ladda batterierna lite va!

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback