Sluuuuta bara

sluuta bara...!

Sol och fint väder idag... underbart.. började dagen med en "broarnaruntsväng" med LLU! Trevligt att få träffa kvinnan.. =)... åker ju snart tillbaka till oslo, vilket suger... men men.. vi styr imorgon på stan oxå..
efter det blev det jobb med elin och H... skönt att få vara ute , trots jobb.. imorgon är jag ledig.... förutom två timmar.. då vi ska ha möte med chefen.,, kan bli spännande... får se vad som sägs... hoppas bara på god stämning!
Imorgon blir det även volleyboll.. det e fan gaaalet skoj... vi var och spelade i 4 timmar igår..! =)

Helgen blir la lugn.. lite jobb... men inge fest.. pallar ej! Vi tar det te veckan... och två veckor frammåt! För då har man ju semester!! =)

annars så vill jag bara säga att "allt mitt e inte ditt.. men allt ditt e klan mitt.. " 

Puss på klanen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback