splittrad!

Varför blir det alltid så här!!
Vet som inte hur jag ska göra... vad jag känner eller hur jag ska bete mig!! Är så jävla splittrad...

Jag är verklingen så jävla less this shit town och allt vad det innebär... !! Känner mig så instängd...jag vill göra så mkt.. se så många saker och träffa nya människor.... hatar att alla känner alla i denna håla och att man aldrig kan få ha Någon för sig själv... Känns som att jag snart håller på att explodera .....vet varken ut eller in... ingen som heller riktigt förstår tror jag...
Vad som suger mest är att NÄSTAN alla mina närmaste tjejkompisar bor "borta".... vilken suger.... vill att alla ska vara samlade.. var så mkt roligare på den tiden...

Jag måste även hitta mig en ny hobby.. eller en hobby överhuvudtaget.... jag vill typ börja med en sport eller nått?

aa va fan.. ska typ på stranden eller nått nu...

bajbaj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback