tomt

Det känns så otroligt tomt just nu.. jag har haft två jätte roliga veckor , med underbara vänner och finaste pojkvän, vi har gjort så mkt roligt, varit med om många trevlig små äventyr och tagit vara på alla tillfällen!
Allt känns så naturligt när alla  är samlad och bara är.... jag tycker att ni  ska flytta  hem igen.. eller måste jag komma till er... synd bara att INGEN av er bor på samma ställen.. kan tyvärr inte klona mig....
så jag tycker att Emma ska ta en sväng förbi stan innan hon blir duktig student, även att ida ska komma hem till oss som behöver dig.. och att erica plus jojja tar sitt förnuft till fånga och inser att stan inte är så dålig som den kanske verkar=)....


Nu ska jag se csi, simpsons eller något annat trevligt jag hittar på internet... mkt bra med internetsidor som visar gratis serier.. pallar inte ladda hem på jobbet.. funkar typ ej!

nu börjar nedräkningen till semester... g e  m i g  b a r a.....!!

grattis i efterskott lucky och erro...!! b r a  r i n g t   i g å r ! love u!

Kommentarer
Postat av: erro

haha tur vi ringer om varandra..=) sluta ring en signal kvinna..!!

När kommer du hit då?? va va va???

2008-07-04 @ 10:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback