Dingo!

Började jobba redan halv åtta imorse.. men det var skönt. då fick jag gå hem tidigare iaf!!.. Idag är det mkt att stå i.. måste göra allt klart innan helgen.. för på torsdag kommer vi vara bakis och inte orka städa, köpa öl eller göra nått annat vettigt =).. sen måste jag verkligen ladda för lördag, kommer bli en tung och jobbig dag.. tur att jag har världens bästa vän som ska leka med mig och H!.. ingen annan kan ju så!! du e bäst=)

längtar till lööönen.. får jag ens i närheten i vad sussie fick så kommer jag bliii råå nöjd! känns inte så dumt :P

Mysmiddag med klanen ikväll som sagt... längtar!! Embla ska bjuda på gooo math... hehe! KOmmer bli kanon tro jag.!! nu ska jag tvätta klart fönsterna... sen blire faktiskt träning.. har legat av mig ett tag nu =) må ju ta tag i det igen...!

puss på ida och emma som är hemma igen !=)) jag är såååå glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback