godismonster!

DRA HIT DRA DIT!!!!!!

Godismonster borde förbjudas.. !!

Höger ..LIIIITE åt vänster....mer åt höger..G A L E N

---

En annan sak.. varför är alla snygga kläder redan slut!! jag hittade hur mkt som helst...men nej.. inte i min storlek... värt.. varför kan dom inte ta bort dom plaggen så man slipper se dom?.. vore ändå en god plan tycker jag... för jag vill ju ha dom annars!! måste hitta klänning till bröllopet..gah.. kläder till finland midsommar festivalen! VAD SKER!!! kanska ska kolla igenom mina garderober före... ta en sväng förbi bure.. kanske hittar något  vettigt där ?=)  em vet.. aaja

tasch snerro.-. du förstår mig mkt bra!!

--

Men som sagt GODISMONSTER  eller ISTERÄTARE som man oxå kan säga.. borde bannlysas , iaf idag... jag har huvudvärk  och känner mig lite halv sjuk.....

slick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback