GÖTET OCH ÅRE! =)

Götet är givet snuttan=)  Även åre! :P ska sätta mig ner med karln och planeera åre snuttis
 Götet får bli när det finns biljetter , men I be there =) Ni e för söta bara!!

Idag har jag haft en underbar dag i solen, tillsammans med Mp Simon och sötvovven Novaaak haha .. han är underbar! =) hade rätt mkt damp men det må ju vara.,. ett par tulpaner fick rötterna uppslitna och blev rätt söndertuggade.. meen det må ju vara!.. Hundvakt snart säger jag bara! =)

Ikväll blir det att försöka övertala H att se fotboll, kommer inte gå så vidare bra, så jag får väl försöka se den på något annat sätt... tror tror faktiskt att man kan beställa hem matchen via internet och se? ska titta lite närmare på saken. man vill ju inte missa sverige och F.Ljungberg, som kanske gör sin sista landskamp på köpet, neee icke det.. det ska ses,, om det så ska hotas och mutas eller till och med köpas!!
Om dom går vidare har vi myskväll på lördag .. sugen elin?.. vet iofs att du inte kan säga nej till mig, du är som erica, ni kan inte leva utan mig :P haha nee.. men skoj vore det!

tack för skönsången  på jobbet idag ELIT!! Du e en stjärna.. BAAAAAAAAAAAAJ


Kommentarer
Postat av: erro

haha nä vi kan inte leva utan dig men vill inte sova med dig;)

2008-06-18 @ 19:44:06
Postat av: slida

Haha men babe, du må boka nu innan alla biljetter är sluuuuuuutttt :D SES SNART! jag längtar ihjäl mig, håller på packa nu :D:D

2008-06-20 @ 13:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback